Summer Style @ The Island


Playsuit // ASOS
Hat // souvenir shop, similar here






Επιτέλους φτάσαμε! Ήρθαμε στον πολυπόθητο καλοκαιρινό προορισμό που σχεδιάζαμε μήνες τώρα, στο αγαπημένο μας Κυκλαδίτικο νησί! Ώρα για χαλάρωση και ανεμελιά φορώντας κάτι πιο κοντό για να δείξουμε και τα ποδαράκια μας...

Με ένα playsuit, ένα ζευγάρι φλατ σανδάλια (ή ακόμα καλύτερα barefoot!) και pin up διάθεση, είμαστε έτοιμες να κατακτήσουμε το φετινό καλοκαίρι!

Για να φαίνεται η επιδερμίδα μου απαλή και μεταξένια από τις πρώτες κιόλας μέρες των διακοπών, επιλέγω το λάδι θρέψης και ενυδάτωσης Φιστίκι & Μανόλια, της σειράς Dove Purely Pampering. Αργώ να πάρω χρώμα, γιατί είμαι πολύ λευκή και δεν μαυρίζω εύκολα, μάλλον κοκκινίζω. Το Φιστίκι & Μανόλια ενυδατώνει την επιδερμίδα μου αφήνοντάς την απαλή και δίνοντάς μου μια αίσθηση δροσιάς μετά από μερικές ώρες κάτω από τον ζεστό ήλιο. Μη σας μπερδέψει όμως η φωτογράφιση, φίλες μου **Τα Dove Purely Pampering Oils ΔΕΝ είναι αντιηλιακά**

Όποιο από τα δυο κι αν διαλέξετε, Φιστίκι & Μανόλια ή Βούτυρο Καριτε & Ζεστή Βανίλια θα διαπιστώσετε κι εσείς τα 3 σημεία που με κέρδισαν:
1. Απλώνονται πανεύκολα και απορροφώνται γρήγορα, πολύ σημαντικό όταν βιάζεσαι
2. Η σύνθεση τους είναι μη λιπαρή και έτσι δεν αφήνει στάμπες στα ρούχα ή όπου ακουμπάς
3. Έχουν πολύ διακριτικό άρωμα, το οποίο είναι αδιαπραγμάτευτο για μένα, που με απωθούν τα βαριά αρώματα, ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες

Ένα διακριτικό «πέπλο» φροντίδας για την επιδερμίδα μου...

Και μην ξεχάσετε τον Super Καλοκαιρινό Διαγωνισμό μας! 5 τυχερές θα κερδίσουν από ένα σετ προϊόντων Dove Purely Pampering Oils + μια λευκή πετσέτα μπάνιου από το Dove! 

Για να μπείτε στην κλήρωση κάντε κλικ εδώ. Ο διαγωνισμός έληξε, δείτε εδώ τους νικητές!

Photos by The Duke

*Ευχαριστούμε θερμά το Island House στην Ίο, που μας επέτρεψαν να κάνουμε τη φωτογράφιση στην πισίνα!