My Nude & Pink MAC Lipstick Collection // Beauty


Έχω μια πελώρια λαχτάρα για τα κραγιόν της MAC. Τα αγοράζω μανιωδώς και θέλω να τα δοκιμάσω ΟΛΑ! Λαμβάνοντας υπόψη όμως μία προϋπόθεση: Να είναι σε nude ή ροζ απόχρωση. Φυσικά έχω κι άλλα χρώματα, αλλά είναι ελάχιστα. Έχω κάνει μια πολύ (όμοι)όμορφη συλλογή και διαθέτω σχεδόν όλες τις υφές, από matte, amplified και satin μέχρι cremesheen, lustre, glaze αλλά και frost! Μπορεί να σας φαίνονται ίδια, αλλά, πιστέψτε με, είναι πολύ διαφορετικό το αποτέλεσμα.



Μπορείτε να αγοράσετε κι εσείς τα αγαπημένα μου κραγιόν της MAC με έκπτωση -15%* κάνοντας κλικ πάνω στο όνομα της απόχρωσης που θέλετε!

(από αριστερά προς τα δεξιά)
Blankety (amplified)
Hue (glaze)
Honeylove (matte)
Pure Ζen (cremesheen)
Creme Cup (cremesheen)
Politely Pink (lustre)
Please Me (matte)
Angel (frost)
Faux (satin) - Αυτό έχει ακριβώς το χρώμα των χειλιών μου, οπότε τα κάνει να φαίνονται περιποιημένα αλλά και πολύ φυσικά.

Εσείς ποιο nude ή pink θα μου προτείνατε για να μεγαλώσω την "οικογένεια"?

xoxo
|barefoot duchess|

*από 19,50€ αρχική, τώρα στα 16,57€!

-Αυτό το post δεν είναι χορηγούμενο, τα προϊόντα έχουν αγοραστεί από μένα και η άποψη είναι 100% προσωπική-

Photos via my Instagram