L'Oreal Infaillible Total Cover Palette // Review


Όπως πάρα πολλές γυναίκες, παλεύω κι εγώ κάθε μέρα να καλύψω όσο το δυνατόν πιο φυσικά τους μαύρους κύκλους κάτω από τα μάτια μου, τις κοκκινίλες στο πρόσωπό μου και τις ρυτίδες. Μια μέρα λοιπόν, βαριόμουν αφόρητα να βαφτώ, αλλά έπρεπε να πάω σε ένα σημαντικό ραντεβού. Η άρνησή μου να βαφτώ όμως ήταν πολύ ισχυρή, γεγονός που με έβαλε σε μια κατάσταση παρατεταμένης σύγχυσης, θα βαφτώ-δεν θα βαφτώ (προβλήματα που έχει αυτή, θα μου πείτε... καλύτερα τέτοια, παρά πιο σοβαρά, θα σας πω εγώ). Εκεί λοιπόν που "πάλευαν" η κοκέτα με την τεμπέλα ποια θα επικρατήσει, χτυπάει το κουδούνι. Ένα σακουλάκι από L'Oreal Paris! Χμμ, για να δούμε τι έχει μέσα (να ξεχάσουμε και το ντιμπέιτ).


Infaillible Total Cover, Full Coverage Longwear Concealer Palette. Μια παλέτα κονσίλερ! Δεν έχω ξαναδεί, εγώ τουλάχιστον, τέτοιο προϊόν και μάλιστα με τόσες αποχρώσεις που να καλύπτει τόσες διαφορετικές ανάγκες. Αφού μελέτησα προσεκτικά το φυλλαδιάκι που την συνόδευε αποφάσισα να δοκιμάσω το "Workaholic", γιατί ακριβώς σε αυτά τα σημεία εντοπίζονται τα "προβλήματα" που θέλω να καλύψω, άσε που φαινόταν και πιο εύκολο από τα άλλα (τεμπέλα, παιδί μου, τα 'παμε).

Ακολούθησα λοιπόν τα 3 βήματα color correcting ευλαβικά και έκανα blend με το ειδικό σφουγγαράκι που έχω πάρει από H&M. Αποκάλυψη! Με ελάχιστες κινήσεις, το πρόσωπό μου φαινόταν ξεκούραστο και καθαρό, χωρίς μαύρους κύκλους και κοκκινίλες. Και επειδή είναι και πολύ λευκή η επιδερμίδα μου, δεν χρειάστηκε καν να βάλω κάτι άλλο από πάνω (κάτι το οποίο δεν ισχύει γενικά, το color correcting εφαρμόζεται ως βάση πριν το make-up). Φόρεσα μόνο την αγαπημένη μου μάσκαρα (σε επόμενο ποστ θα σας πω γι'αυτή) που κάνει τις βλεφαρίδες μακριές και κουκλίστικες, και πήγα στο ραντεβού γεμάτη αυτοπεποίθηση! Και η κοκέτα και η τεμπέλα ευχαριστημένες λοιπόν!

Τι κάνουν οι 5 αποχρώσεις:
1.ΑΝΟΙΧΤΟ & 2.ΜΕΣΑΙΟ ΜΠΕΖ: αντανακλούν το φως και δίνουν λάμψη στο βλέμμα και στο πρόσωπο
3. ΣΚΟΥΡΟ ΡΟΔΑΚΙΝΙ: ιδανικό για τις πολύ σκοτεινές περιοχές & για έντονα προβλήματα κάτω από τα μάτια, όπως σακούλες ή καφέ κηλίδες
4. ΜΩΒ: εξομαλύνει τις δυσχρωμίες και φωτίζει. Ιδανικό για έντονους μαύρους κύκλους και φλέβες
5. ΠΡΑΣΙΝΟ: Εξουδετερώνει κοκκινίλες, σπυράκια, ερυθρότητα. ιδανικό για δέρμα με ακμή

Η τιμή της είναι 15,90€

Εσείς την έχετε δοκιμάσει? Θα την δοκιμάσετε?

xoxo
|barefoot duchess|

-Αυτό το post δεν είναι χορηγούμενο, το προϊόν όμως ήταν δώρο από την εταιρία και η άποψη είναι 100% προσωπική-

Photos via my Instagram